“Dit is mijn eerste fulltime baan en daardoor leer ik elke dag nieuwe dingen. Vooral het commerciële aspect was in het begin wennen. Zomaar een lead bellen vond ik bijvoorbeeld best spannend. Je weet nooit precies wat iemand gaat zeggen en ik was bang dat ik vragen zou krijgen waar ik nog geen antwoord op had. Mijn collega's namen de tijd om mij te begeleiden en lieten zien dat het niet perfect hoeft te gaan. Inmiddels voel ik me steeds zekerder en zie ik hoeveel ik in korte tijd heb geleerd.”
Wat maakt weken bij Level.works en binnen het commerciële team voor jou zo bijzonder?
“Toen ik begon kon ik meteen mee op skitrip. Voor mij was dat de manier om iedereen goed te leren kennen. Dat maakte de start ook heel laagdrempelig. Het Commerciële Team is ook een supergezellig team. Onze woorden die wij vaak gebruiken: vlammen, gassen en vamos! We hebben een gezamenlijke ambitie en motiveren elkaar om iedere dag weer stappen te maken. Ik voel mij altijd op mijn gemak en kan altijd mijn mening delen. En dat vind ik heel erg belangrijk.”
Waar krijg jij energie van in je werk?
“Ik krijg vooral energie van de mensen om me heen. De gezamenlijke lunches, de vrijdagmiddagborrels en de dagelijkse samenwerking geven mij veel energie. Er is ook heel veel ruimte en vrijheid om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Ik wil groeien in mijn presentatievaardigheden. En ik krijg daar ook de tools voor om mij daarin te helpen.”
Welk advies zou jij meegeven aan een nieuwe collega?
“Geef jezelf de tijd en leer iedereen goed kennen. Je hoeft niet alles direct te kunnen. Je leert ontzettend veel door gewoon te doen en ervaring op te bouwen.”